Aquest últim dissabte del mes d’abril, 25 d’abril, el FESTIMATGE celebra la Nit Golfa, que cada any dedica a un tema monogràfic. Enguany, el món del Circ és el protagonista i el Festival calellenc comptarà amb l’actuació de "El Circ Petit" de Pineda de Mar.
Aquest últim dissabte del mes d’abril, 25 d’abril, el FESTIMATGE celebra la Nit Golfa, que cada any dedica a un tema monogràfic. Enguany, el món del Circ és el protagonista i el Festival calellenc comptarà amb l’actuació de "El Circ Petit" de Pineda de Mar.
Nit Golfa
Ja fa quatre anys que se celebra la Nit Golfa i la resposta del públic ha esdevingut sempre un èxit. L’actuació tindrà lloc a les dotze de la nit al primer pis de la Sala Mozart de Calella.
Espectacle i exposició
Així, aquest espectacle se celebrarà al mateix escenari on s’acull l’exposició de fotografies de Pallassos Sense Fronteres – que en aquesta edició representen la part solidària del FESTIMATGE -, els elements circenses de "El Circ Petit" de Pineda i, també, els autòmats de la Col·lecció Josep Maria Queraltó, que s’ha convertit en un col·laborador habitual del Festival de Calella oferint anualment part de la seva col·lecció privada.
Oberta a tothom
Durant la sessió, que és oberta a tothom, es repartiran nassos de pallassos a un preu simbòlic amb la finalitat de recaptar fons per a Pallassos Sense Fronteres, en agraïment a la seva col·laboració i en reconeixement a la tasca que desenvolupen arreu del món.
Resta d’activitats
El FESTIMATGE 2009 enfila aquest cap de setmana la seva recta final amb activitats com la Fira del Disc que se celebrarà dissabte i diumenge durant tot el dia, a la plaça de la Constitució. El matí de dissabte es podrà visitar, emmarcat dins la XXXVI Trobada Internacional de Cinema 9,5, el Mercat del Col·leccionista, a l’Hotel Bernat II de Calella. I per la tarda, el Teatre Orfeó Calellenc acollirà la Marató d’Imatges en moviment, que inclourà la projecció dels films a competició de la Trobada de 9,5 i del XV Trofeu Torretes de Curtmetratges. Dissabte es durà a terme la Gala de Cloenda de la Setmana del Cinema i del FESTIMATGE 2009. En aquest acte, l’organització espera la presència de Vicky Peña, protagonista d’un dels curts presentats a concurs.
per Redacció | Ramon Texidó | Foto: Diari maresme












