dijous, 24 de maig de 2012
Diari Maresme | Independent i Comarcal

EUiA reclama la regulació de la prostitució

Imatge: sxc.hu

La recent polèmica sobre el projecte d’un empresari privat que pretén instal·lar dos grans prostíbuls a Mataró – aturat de moment mitjançant un decret consistorial -, ha reobert al Maresme el vell debat sobre la regulació de la prostitució. 

Concretament, Esquerra Unida i Alternativa (EUiA) de Mataró ha destacat “la necessitat de què es reguli el sector econòmic de la prostitució per a què les persones que l’exerceixen, les quals són majoritàriament dones”, apunten, “gaudeixin dels mateixos drets que un treballador o una treballadora d’un altre sector econòmic”.

Malgrat aquesta petició, EUiA de Mataró s’oposa a la instal·lació dels dos grans prostíbuls a la capital del Maresme perquè, segons manifesten, “per les seves grans dimensions i la inexistència d’un ampli marc legal en l’àmbit de la prostitució a Catalunya”, consideren que “les màfies de la prostitució podrien trobar-se amb masses facilitats per operar-hi”.

Deixa un comentari

» Normes d'ús dels comentaris
produït per