tretinoin .1 buy best place to buy viagra in the uk order retin a online buy viagra oman where to buy maxalt melt cheap
dijous, 16 de agost de 2018
Diari Maresme | Independent i Comarcal

Dos ferits en l’incendi d’un taller tèxtil a Mataró

Carrer València de Mataró | Foto: S.V.

Un home de 40 anys va resultat ferit greu aquest diumenge en un incendi que es va produir en un local situat al número 35 del carrer València de Mataró. Els Bombers de la Generalitat, que van traslladar al lloc una desena de dotacions, van rebre l’avís poc abans de les 5 del matí. El foc va afectar part d’aquest local d’activitat tèxtil ubicat a la planta baixa de l’edifici. A més, els veïns de l’immoble van ser desallotjats i els Bombers van donar per controlat l’incendi a les 6 del matí.

Per la seva part, el Sistema d’Emergències Mèdiques (SEM) va activar tres unitats que van evacuar el ferit greu, que va ser traslladat a l’Hospital de la Vall d’Hebron, i també una home de 32 anys, menys greu, afectat per inhalació de fum que va ser traslladat en ambulància a l’Hospital de Mataró. Al lloc també s’hi van traslladar diverses dotacions de la Policia Local de Mataró i dels Mossos d’Esquadra.

Deixa un comentari

» Normes d'ús dels comentaris
produït per