dijous
04
desembre
Diari Maresme
Portada arrow Notícies arrow Cultura arrow Un grup de cigonyes s'instal·la al campanar de l'església de Malgrat
Seccions
Portada
Notícies
Especial Eleccions 2007
Entrevistes
Cartes al director
Tira còmica
Editorial
Opinió
Ficcions
Crítica
Diari Maresme TV


Serveis
Agenda
El temps
Jocs
Passatemps
Classificats
Subscripcions
Pàgines Grogues
Llibres
Blocs
DM al teu web
Premi Blocs del Maresme


Un grup de cigonyes s'instal·la al campanar de l'església de Malgrat Imprimir email
30.08.08

Un grup d'entre 10 i 15 cigonyes s'ha instal·lat aquesta setmana al campanar de l'Església Parroquial de Sant Nicolau de Malgrat de Mar. Les aus fan un descans temporal en el seu vol migratori cap a l’Àfrica.

Expectació

La presència de les cigonyes ha causat força expectació entre la població doncs feia molts anys que no passava aquest fenomen al municipi.

Les cigonyes

Les cigonyes són unes aus migratòries que sempre tornen als mateixos nius que havien abandonat l'any anterior. Quan arriben, el primer que fan és reconstruir-los. Els seus nius són plataformes de branques que en alguns casos poden arribar a mesurar fins a 2 metres de diàmetre.

per Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la | Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la

0 Comentaris >>
Escriure comentari
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Escriu els caràcters de la imatge

Nota: Si vols que surti la teva imatge junt el comentari, has de registrar-te a Gravatar.com

busy
 
 
Go to top of page Go to top of page
 
Últimes notícies



Més llegit


Academia Triangle

| Portada | Notícies | Especial Eleccions 2007 | Entrevistes | Cartes al director | Tira còmica | Editorial | Opinió | Ficcions | Crítica | Diari Maresme TV |
produït per