dijous
21
agost
Diari Maresme
Portada arrow Notícies arrow Societat arrow Diari Maresme, amb les xarxes socials
Seccions
Portada
Notícies
Especial Eleccions 2007
Entrevistes
Cartes al director
Tira còmica
Editorial
Opinió
Ficcions
Crítica
Diari Maresme TV


Serveis
Agenda
El temps
Jocs
Passatemps
Classificats
Subscripcions
Pàgines Grogues
Llibres
Blocs
DM al teu web


Diari Maresme, amb les xarxes socials Imprimir email
20.06.08

dmxarxain.jpgA partir d'aquesta setmana, el diari digital Diari Maresme entrarà a formar part de les anomenades xarxes socials més importants. A part de les subscripcions via RSS, a les que tothom pot accedir de forma gratuïta, es podran llegir tots els titulars a plataformes com Facebook, Twitter o Jaiku .

Millor comunicació, més lectors

Amb aquesta inserció al món de les xarxes socials,  Diari Maresme preveu que, en menys de tres mesos, es multipliqui per dos el seu nombre de lectors. Avui, es comptabilitzen una mitjana mensual de vint mil visites.

per Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la

0 Comentaris >>
Escriure comentari
quote
bold
italicize
underline
strike
url
image
quote
quote
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley
Smiley


Escriu els caràcters de la imatge

Nota: Si vols que surti la teva imatge junt el comentari, has de registrar-te a Gravatar.com

busy
 
Notícies relacionades
 
Go to top of page Go to top of page
 
Últimes notícies


Safrà Restaurant

Més llegit


Academia Triangle

| Portada | Notícies | Especial Eleccions 2007 | Entrevistes | Cartes al director | Tira còmica | Editorial | Opinió | Ficcions | Crítica | Diari Maresme TV |