|
Fibracolor tanca definitivament les seves portes |
|
|
|
01.08.08 |
|
La històrica empresa Fibracolor de Tordera ha tancat definitivament les seves portes aquest dijous. La crisis del sector tèxtil ha deixat sense feina en sis mesos a un col·lectiu de 280 treballadors, després de l’acord assolit el passat gener amb la direcció de l'empresa.
Liquidació de maquinària
Fins aquesta setmana, encara hi havia uns 58 treballadors en actiu. Ara, amb el tancament definitiu, només en quedaran 7 que s’encarregaran de la liquidació de la maquinària durant els propers mesos. Un cop finalitzada aquesta activitat, la fàbrica es desmantellarà.
Recol·locacions
De moment hi ha hagut molt poques recol·locacions del col·lectiu acomiadat. Per la seva banda, l’Ajuntament de Tordera ha ofert la seva col·laboració als treballadors per a difondre pels municipis veïns els seus perfils professionals per ajudar-los a trobar una sortida.
per
Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la
|
Aquesta adreça de correu electrònica està protegida contra els robots d'spam, necessites activar Javascript per veure-la
| Comentaris >> |
 |
|