Els Mossos d’Esquadra han detingut a Barcelona tres homes que robaven furgonetes i motos durant les nits per vendre-les posteriorment a l’estranger. Els lladres també actuaven al Maresme.
Els Mossos d’Esquadra han detingut a Barcelona tres homes que robaven furgonetes i motos durant les nits per vendre-les posteriorment a l’estranger. Els lladres també actuaven al Maresme.
Robatoris nocturns
Els detinguts formarien part d’un grup molt actiu especialitzat en aquest tipus de robatoris. El seu objectiu inicial era robar furgonetes amb gran capacitat per amagar al seu interior les motos i els ciclomotors que també sostreien durant la nit.
Mercat negre
El destí final de tots aquests vehicles, furgonetes i motos, era l’estranger, generalment el Marroc, on es venien al mercat negre.
Vehicles recuperats
Durant l’actuació policial, els Mossos van recuperar 21 vehicles que estaven a punt per ser enviats a l’estranger, 8 dels quals haurien estat sostrets a les comarques del Vallès Occidental, Vallès Oriental i el Maresme.
Empresonats
Els tres arrestats, A.E., de 30 anys, Y.M., de 19 anys, i K.F., de 21 anys, van passar a disposició judicial i van ingressar a presó el passat 2 d’octubre per ordre del jutge.
per Redacció | Ramon Texidó | Foto: sxc.hu