Els Bombers de la Generalitat busquen un jove mataroní que va desaparèixer ahir dilluns mentre practicava snowboard a les pistes de l’estació d’esquí de La Molina, a Alp.
Els Bombers de la Generalitat busquen un jove mataroní que va desaparèixer ahir dilluns mentre practicava snowboard a les pistes de l’estació d’esquí de La Molina, a Alp.
Desaparició
El jove desaparegut, Albert P., de 23 anys, és un expert practicant d’aquesta modalitat esportiva. L’avís el va donar la seva companya, en veure que no havia tornat a la zona de l’aparcament on havien quedat als volts de les 5 de la tarda.
Recerca
A la recerca hi treballen 15 dotacions terrestres dels Bombers de la Generalitat, entre elles efectius del Grup d’Actuacions Especials (GRAE).
Efectius
Els Bombers, juntament amb el personal de les instal·lacions de la Molina, i una vegada descartada la possibilitat que estigués als remuntadors, segueixen fent el seguiment per l’interior de les pistes. També, dues dotacions dels Mossos d’Esquadra i efectius de la Guàrdia Civil s’han afegit al dispositiu de recerca que ja s’ha estès fora de les pistes de l’estació.
per Redacció | Ramon Texidó | Foto: sxc.hu