La Policia Local de Llavaneres va detenir dilluns 29 de juny un jove de 19 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència.
La Policia Local de Llavaneres va detenir dilluns 29 de juny un jove de 19 anys com a presumpte autor de dos robatoris amb violència.
Detenció
La detenció es va produir després d’una persecució, en cotxes i corrent, fins a l’entrada de la urbanització Rocaferrera, pocs minuts després que el jove robés amb una estrabada la bossa d’una senyora, fent-la caure a terra. Segons fonts policials, diumenge passat aquest mateix individu havia comès el mateix delicte amb una altra veïna del municipi, també d’edat avançada, a qui li va prendre el moneder. La Policia Local va poder recuperar els objectes robats.
Disposició judicial
El jove, veí de Llavaneres i que compta amb antecedents per robatori, va ser traslladat als Mossos d’Esquadra i està pendent de passar a disposició judicial.
per Redacció | Foto: sxc.hu